Hyundai Tiburon V6 – Kereta Idaman Aku Yang Kedua!

Hyundai Tiburon? Korang pernah dengar? Mesti tak pernah kan 😉 kalau hyundai tu korang pernah dengar la. Hyundai Tiburon ni dikenali sebagai Hyundai Coupe di Malaysia.

Ini adalah antara kereta pertengahan mahal tapi nampak sporty! sebab tu akan jadikan kereta idaman aku yang kedua. Yang pertama sudah tentunya Nissan Fairlady 350Z yang harganya mencecah 300k-350k!

Jom tengok kereta ni! kereta kalau secondhand dapatlah 60k ke 70k. Kalau yang baru mahu 120k jugak.

Depan Hyundai Tiburon
Hyundai Tiburon V6 Back
Hyundai Tiburon V6
Sisi Hyundai Tiburon

Harap-harap orang tu bagilah pakai kereta ini, tak ade la mahal sangat kan :D. Kadang-kadang tu nak juga sport daripada pakai kereta Malaysia yang entah apa-apa design 😛

Post ini telah dibaca sebanyak 4610

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*