I Am Really Stress This Month!

agrh! Tension! Stress!

Banyak sangat benda kena fikir dalam kepala otak ni. Aku stress bila aku pikir pasal masalah dan aku fikir pasal masalah sebab aku ada tanggungjawab! arggh! tension, apa aku patut buat. Satu benda pun tak boleh buat sekarang, apa pun yang aku nak buat sekarang semua tak jadi sebab stress menganggu fokus dan fikiran aku.

SERABUT!

Macam mana nak handle stress? Aku rasa aku tak perlu tahu sebab satu je penghilang stress iaitu apabila masalah yang aku fikir sekarang ni hilang! apa yang aku perlu buat?

Masalah duit, family dan kerja betul2 buat aku stress! Selalunya orang macam aku ni stress sebab gf je,hehe..Tetap mujurlah gf aku sekarang ni memahami 🙂

Post ini telah dibaca sebanyak 6774

9 Comments

  1. Undeniably believe that which you said. Your favorite reason appeared to be on the internet the simplest thing to be aware of.
    I say to you, I certainly get annoyed while people
    think about worries that they plainly don’t know about. You managed to hit the nail upon the top and defined out the whole thing without
    having side effect , people could take a signal.

    Will likely be back to get more. Thanks

  2. However, perhaps Ms. May’s most glamorous neighbors to date are George and Amal
    Clooney—the A-list actor and his lawyer wife
    bought a nine-bedroom mansion in Sonning around two years ago.

  3. Comvita and Derma have minority stakes in each other and the US company
    is a key Comvita honey customer and also a source of royalty payments as the global licensee of Medihoney.

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*