Selamat Hari Raya!

Opps, 2 hari lagi la..hehe

Untuk semua pembaca blog khairilz.net, aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin kalau aku ada terkasar bahasa dengan korang semua.

Ni ha ada kad raya dan duit raya untuk korang semua. Jangan berebut banyak lagi ni ha duit..hehe

Nah amik ni sorang satu, yang dah tua tu amik rm100, remaja amik rm50, yang dah sunat amik rm10, 12 tahun ke bawah amik rm5,  Budak2 amik singgit (budak2 tak leh pegang duit banyak2)

Huih, merajuk pulak sebab tak de sampul? Yela2..ni ha sampul sorry la tak sempat letak dalam sampul. Tak de sampul tak de la makna duit raya kan? Sentimental value tu penting.

Aiks..Tarik muka masam lagi? Yela2, korang ingat pak cik ni kayo sangat ke?Tak pe la, setahun sekali kan.. Untuk korang amiklah lagi RM50 sorang..

Post ini telah dibaca sebanyak 5709

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*