My Wishlist~~

Semua orang ada benda yang korang idamkan atau inginkan termasuk aku. Aku nak biasa-biasa je tak de la yang harga sampai aku sendiri tak mampu. Ni senarai wishlist aku

1. Jacket Adidas

2. Jeans Hitam Untuk Jacket Kat Atas

3. Nokia 5880 Express Music

4. HP Pavillion Laptop

5. Awek Baru? huh..tak de la..haha!

Semua ni kalau boleh dan kalau mampu aku nak beli sebelum December 2011. Harap2 dapat semua ni, tapi kalau jacket dan jeans tu tahun ni dah boleh dapat kot.

Post ini telah dibaca sebanyak 4768

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*