Lawak Censored

Lawak 1

Apa beza daun betik ngan tangan perempuan?
Daun betik boleh melembutkan daging yang
keras, tangan perempuan dapat
mengeraskan daging yang lembut.

Haiwan apakah yang pertama sampai ke bulan?
Burung punai (Neil Armstrong punya)

Apa beza tayar kereta dengan kondom?
Tayar kereta kalau bocor boleh menghilangkan
nyawa, kondom plak kalau
bocor boleh menambahkan nyawa.

Apa yang mahal pada BMW
Huruf W. Cuba tukarkan W ngan X. Jadi BMX.
Kan murah tu…

Rumah apakah yang gunakan banyak air?
Rumah terbakar

Hitam, panjang, dipeluk dan diapit dua paha.
Orang sedang panjat tiang talipon.

Ubat apa yang tak ada kesan sampingan (side
effect)?
Viagra dan Krim membesarkan payudara. Kesan
dia ke depan, bukan ke
samping.

Waktu dia hidup orang menyanyi, bila dia mati
orang bertepuk tangan.
Apa dia?
Lilin kek harijadi.

Bibir bertemu bibir. Tangan asyik meraba lubang.
Mata terpejam
menikmatinya. Apa dia?
Orang sedang meniup seruling.

Apa nama sudirman masa kecil?
Sudirboy.

Lawak 2

Di sebuah Rumah Setinggan tinggallah sebuah keluarga dengan

seorang anak lelaki, si Apit.

Pada suatu malam si Papa nak menunaikan
tanggungjawap kepada si Mama.
“Sayang, abang nak lagi, Yang”. Pelawa si Papa
disertai nafas ghairah.

“Ya bang… tengok dulu si Apit, dah tidur ke belum?”
Jawab si Mama penuh kerinduan.

Mendapat lampu hijau, si Papa terus teriak.
“Pit… dah tidur kau pit?.”
“belum Papa… tengah baca buku.”
“Sudah…esok saja, dah malam, tidur!!!!”
Perintah si Papa tegas

Kira kira 10 minit kemudian, si Papa teriak lagi.
“Pit…. dah tidur kau Pit?
“Belum….”
Si Papa mengemaskan ikatan kain pelikat
lalu keluar memarahi dan memukul si Apit.

“Disuruh tidur….tidurlah!!!” sehingga kening si Apit benjol.

Esoknya di sekolah si Apit ditanya oleh gurunya,
tentang benjol di keningnya. Berceritalah si Apit dari awal
sampai dia dipukul papanya. Lalu gurunya pun mengajar Apit
“Malam nanti..kalau ditanya lagi,kamu diam saja….ya.”
“Ya….cikgu”. jawab si Apit.

Malam tu, dia terdengar Papanya bersembang dengan
Mamanya.
“Sayang, apa kata kita ke syurga lagi.”
“Ya bang…..tengok dulu si Apit, dah tidur ke belum”
“Pit…..dah tidur kau Pit?.Si Apit teringat pesanan gurunya, maka dia
diam saja, daripada kena benjol lagi, dia pura-pura tidur.

“Apit….dah tidur kau Pit?” ulang Papanya.

Apit tetap diam. Kerana tidak ada jawapan, maka
Papanya terus mematikan lampu.. jadilah gelap gelita.
Si Apit ketakutan setengah mati, tapi daripada benjol, dia menahan
ketakutannya.

Terjadilah ‘pertarungan’ antara Papa dan Mama yang
tidak diketahui oleh si Apit.

Tak lama kemudian Apit terdengar suara Papanya..
“Yang…abang nak keluar ni”, termengah²
“Ya Bang .. kita keluar sama-sama”, dia dengar
suara Mamanya menjawab.

Dengan segera si Apit bangkit dan berteriak sekuat hati;
“Apit nak ikutt.. Apit nak ikuuttt”

Esoknya….Apit BENJOL lagi …….

Lawak 3

Suatu hari di asrama wanita, seorang warden sedang memeriksa keadaan
blok asrama.
Di salah satu bilik ter dengar suara “Aaarggh, uumph, yees, ouchh,
uhhhh, enak..” dan si warden pun tersentak waktu mendengar suara
itu…

Keesokan harinya semua pelajar perempuan dikumpulkan di padang:

Warden: “Semalam saya terdengar suara erangan di salah satu bilik…”

Murid: “Hah?!!”
Shanti: “Kikiki”

Warden: “Tapi takpe jugak…saya terjumpa seluar dalam teman
lelakinya”

Murid: “Hah?!!”
Shanti: “Kikikikikikiki…”

Warden: “Rupanya didalam seluar dalam tersebut terdapat kondom…”

Murid: “Hah?!!”
Shanti: “Kikikikikikiki… hihihihi…”

Warden: “Malangnya kondom tersebut dah bocor!”

Murid & Warden: “Kikikikikikiki…”
Shanti: “Hah?!!”

Lawak 4

Keluhan seorang ISTERI:

Subuh basuh kain.
Pagi sidai kain.
Tengahari angkat kain.
Petang lipat kain.
Maghrib susun kain.
Malam BUKA KAIN.
Bangun pagi, hilang kain.
Tak sudah-sudah dengan kain….

Lawak 5

Tersebut kisah sorang janda yang dah 2 kali bersuami. bercerai dengan
suami yang pertama sebab suaminya tu yang suka memukul dan mendera. sementara

suami ke-2 pulak walau pada mulanya bahagia tapi akhirnya suami tu
menceraikan dia dan kahwin dengan pompuan lain. jadi selepas beberapa tahun,
janda
ni yang masih cantik mengambil keputusan untuk berkahwin buat kali yang
ketiga. dia lantas
mengiklankan diri untuk mencari jodoh ketiganya. si janda tu meletakkan 3
syarat:

1. lelaki tu mesti berjanji tak akan memukul atau mendera
2. lelaki tu tak akan lari meninggalkan dia
3. hebat di ranjang

so, selang beberapa hari, dtg sorang mengetuk pintu dengan kuat. lalu si
janda tu pun bukak pintu.
alangkah terkejutnya dia bila yang datang tu tak berkaki dan bertangan.
“saya datang untuk cuba nasib jadi suami awak” kata si lelaki kudung tu.

Lalu si janda tu meminta si lelaki tu untuk menjelaskan kalau dia dapat
memenuhi 3 syarat seperti dalam iklan.

Lalu laki tu berhujah: “syarat yg pertama, dah tentu saya dapat penuhi
disebabkan saya tidak ada tangan untuk memukul awak”

“Syarat yang kedua, mana mungkin saya akan tinggalkan awak disebabkan saya
tidak ada kaki untuk berlari”

“Jadi syarat yang ketiga tu bagaimana nak buktikan ” celah si janda tu.

“Eeerrrrr, cuba awak fikir. tadi saya ketuk pintu dengan apa” ujar lelaki
kudung tu dengan bangga.

Lawak 6

Suatu hari Haikal pergi ke kedai kacamata dan ia
tertarik pada sebuah kacamata yang menurut
penjualnya boleh tembus pakaian…

Ketika ia mengenakan kaca mata tersebut, semua orang
yang dilihatnya nampak telanjang.
Haikal memecat kacamatanya, orang-orang tersebut
kembali berpakaian lengkap.
Dipakainya lagi, semuanya telanjang!

“Hebat!” teriak Haikal kegirangan lalu membelinya..

Sambil senyum dia memakai kacamata itu hingga sampai
ke rumahnya.

Dia ingin menunjukkan kacamata itu kepada Suzi,
isterinya, tetapi isterinta tidak ada di ruang
tamu. Haikal kemudian terus ke bilik tidur dan melalui
kacamatanya dia melihat isterinya sedang
telanjang bulat bersama tukang kebunnya. Haikal lalu
memecat kacamatanya, tapi isteri dan tukang
kebunnya itu masih telanjang. Dipakainya kembali
kacamata itu.. eh… keduanya masih juga
telanjang. Sambil marah-marah haikal berkata,

“Sialan!!! Kacamata mahal begini tak sampai sehari
sudah rosak !!!”

Lawak 7

Petua Malam pertama

Seorang pemuda yang akan berkahwin telah berjumpa seorang bomoh yang juga seorang pakar dalam masalah tenaga batin untuk mendapatkan sedikit petua.

Pemuda : “Tok, saya akan berkahwin tidak lama lagi tetapi saya masih belum bersedia.
Bagilah petua untuk saya menghadapi malam pertama nanti.”

Bomoh : “Malam pertama merupakan malam yang sangat penting bagi lelaki.
Kamu seharusnya dapat memberi kepuasan yang tidak dapat dilupakan oleh isteri kamu nanti.”

Pemuda : “Bagaimanakah caranya tok bomoh.”

Bomoh : “Begini,kamu seharusnya membesarkan alat kelaminmu dan ini akan membuatkan isterimu menjerit pada malam pertamanya.”

Pemuda : “Bagaimana caranya tok ?”

Bomoh : “Kamu mesti merendam alat kelaminmu setiap malam dalam air teh setiap malam sehinggalah malam pertamamu.”

Pemuda tersebut balik ke rumah dan melakukan apa yang dikata oleh tok bomoh pada setiap malam. Pada malam pertamanya, tok bomoh juga berada dirumahnya.
Tiba-tiba kedengaran isteri pemuda itu menjerit kuat.

Tok bomoh mula terfikir akan kehebatan petua yang diberikannya kepada pemuda tersebut.Tiba-tiba pemuda tersebut keluar dari biliknya dengan wajah yang sedih.
Tok bomoh hairan lalu bertanya kepada pemuda tersebut.

Bomoh : “Kenapa cepat sangat..?”

Pemuda : “Saya punya memang panjang tok tapi kenapahanya sebesar pensil saja…?”

Bomoh : “Adakah kamu ikut petua yang tok ajarkan…?”

Pemuda : “Sudah tok.Tiap-tiap malam saya merendam saya punya dalam segelas air teh.”

Bomoh : “Teh apa yang kamu gunakan ?”

Pemuda : “Mustika Ratu – Slimming Tea tok…”

Lawak 8

Malam Pertama Pasangan Muda

Malam Pertama Pasangan muda yang sama-sama masih perawan akhirnya
menikah. Masing-masing gugup ketika menghadapi malam pertama,
namun tidak ada yang mau mengaku atau bertanya kepada pasangannya
tentang apa yang harus dilakukan.

Didera kebingungan, si pengantin lelaki bertanya kepada ayahnya
“Ayah, apa yang harus saya lakukan?”
“Telanjanglah dan naik ke tempat tidur”, jawab ayahnya.

Kemudian ia melakukan apa yang disarankan ayahnya.
Si pengantin perempuan terperanjat setengah mati melihat kelakuan
suaminya, ia kemudian bertanya kepada ibunya.
“Telanjanglah dan ikutlah suamimu”, saran ibunya.

Setelah perempuan itu telanjang dan berbaring beberapa lama, si
pengantin lelaki pergi ke luar bilik dan bertanya lagi kepada ayahnya,
“Apa lagi yang harus saya lakukan?” lalu ayahnya menjawab,
“Lihatlah tubuh isterimu. Kemudian masukkan bahagian tubuhmu yang
paling keras ke tempat isterimu kencing!”

Beberapa saat kemudian, giliran si pengantin perempuan bertanya
kepada ibunya.
“Apa yang harus saya lakukan?”
Ibunya balik bertanya, “Apa yang sedang dilakukan suamimu?”
Setelah mengeluh si pengantin perempuan berkata,
“Ia sedang membenamkan kepalanya ke dalam mangkuk tandas!”

Post ini telah dibaca sebanyak 3817

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*