No Picture

Restoren bas Mutiara

December 31, 2010 khairilz 0

Gambar diambil pada 31st December, 2010 On the way gi kuala lumpur skrang. Dah dekat bentong. Kejap lagi sampai lah. Gambar ni berhenti di restoren […]

No Picture

Kucing pun pandai couple?

December 30, 2010 khairilz 0

Gambar diambil pada 30th December, 2010 Gambar kat atas aku snap depan rumah aku,kucing ni mmg selalu bersama. Tak sangka kucing pun couple. Dah seminggu […]

No Picture

Cikgu Tadika Tak Ada Otak

December 19, 2010 khairilz 4

Ada seorang cikgu tadika yang tak percaya wujudnya Tuhan. Dia pun berfikir bagaimana hendak mempengaruhi kanak-kanak di tadika tersebut supaya tak percaya wujudnya Tuhan. Tiba-tiba, […]

No Picture

5 Sebab Anda Perlu Merokok

December 16, 2010 khairilz 0

Kenapa ramai orang benci pada perokok? Pelik betul la. Kan 5/10 daripada lelaki dewasa kat Malaysia ni adalah perokok. Takkan nak benci diorang semua. Tak […]

No Picture

4 Golongan Lelaki Yang Menempah Neraka

December 12, 2010 khairilz 1

Pertama:- ‘Ayahnya‘ – Apabila seseorang yang bergelar ayah tidak memperdulikan anak-anak perempuannya di dunia.Dia tidak memberikan segala keperluan agama seperti mengajar solat, mengaji dan sebagainya.Dia […]