Kucing pun pandai couple?


Gambar diambil pada 30th December, 2010

Gambar kat atas aku snap depan rumah aku,kucing ni mmg selalu bersama. Tak sangka kucing pun couple.

Dah seminggu aku tengok kucing ni bersama.Yang hitam putih tu jantan,pernah juga nampak dorang beromen.Haha..Memang macam manusia.

Korang bela kucing tak?Atau pernah nampak kucing couple?Memang terbukti ada kasih sayang antara menatang tapi adakah kasih sayang untuk memuaskan nafsu atau selamanya?

Kalau korang nk tahu jugak,kucing ni binatang peliharaan Nabi Muhammad S.A.W jadi jangan aniaya binatang ni sebab mereka ada perasaan juga.

Post ini telah dibaca sebanyak 2472

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*