Jom tido dalam kelas biomanusia!


Gambar diambil pada 30th March, 2011

Ngantuk giler!Haha..Masa ni dalam pukul 3 tgh,subjek bioman tajuk sistem peredaran darah pulak. Memang tido la. 30 laki,25 semua dah tido padahal lecturer kat depan. Terrbaik tak?

Lecturer ni memang sporting tak kisah orang tido janji jangan bising. Yang aku tahu ade kaitan ngan jantung. Jantung ada 4 bahagian dan ada 3 jenis peredaran. Yang lain aku blank..

Setakat je la,dalam kelas ni.Dapat rest 10minit terus update blog..Huhu

Post ini telah dibaca sebanyak 3902

5 Comments

  1. assallammualaikum…wah x sgke aq ko ny,,,,ahahh,,,bgos2 promosi kan MLT ny sebab aq rse kan rmai org x taw,,dlu aq pown x taw main mhun jew….dpat pon trus g jew….ahahah….alhamdulilah selama bljar o jew…

  2. wah!…rupanya kau ya zul!,kusangkakan siapa yg empunya….sebelum ni pown aq ad baca..hahahaha….great job wo wooo…

  3. nasib baik kau tak kena KSKB kuching
    teruk kau kena potong elaun
    siap ada bukti bergambar n blog lagi
    hehehehehe
    be carefull when post in blog

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*