No Picture

Jom berexperiment!

January 18, 2011 khairilz 11

Gambar diambil pada 18th January, 2011 Jom ber "experiment"! Gambar kat atas gambar aku kat makmal tengah praktikal guna pipet. Mula2 tu sakit hati juga […]

No Picture

Pagi weekend,nak buat apa?

January 15, 2011 khairilz 1

Gambar diambil pada 15th January, 2011 Pagi ni yang sejuk , aku dikejutkan oleh suara perempuan yang menjerit jerit. Ingatkan perempuan serang asrama lelaki,biasalah laki […]

No Picture

Selamat Tahun Baru – 010111

January 1, 2011 khairilz 0

Gambar diambil pada 1st January, 2011 Gambar di atas ialah gambar asrama juruteknologi makmal perubatan. Ni blok perempuan yang berhadapan dengan blok lelaki. Hari2 mencuci […]

No Picture

Sampai di Kolej

January 1, 2011 khairilz 0

Gambar diambil pada 1st January, 2011 1 januari 2011, akhirnya aku menjejak kaki ke Kolej Juruteknologi Makmal Perubatan. Dah siap daftar smua benda,tinggal taklimat dan […]

No Picture

Restoren bas Mutiara

December 31, 2010 khairilz 0

Gambar diambil pada 31st December, 2010 On the way gi kuala lumpur skrang. Dah dekat bentong. Kejap lagi sampai lah. Gambar ni berhenti di restoren […]

No Picture

Kucing pun pandai couple?

December 30, 2010 khairilz 0

Gambar diambil pada 30th December, 2010 Gambar kat atas aku snap depan rumah aku,kucing ni mmg selalu bersama. Tak sangka kucing pun couple. Dah seminggu […]